Είναι φανερό από τα παραπάνω ότι η πρόταση μας επικεντρώνεται στην εγκατάλειψη της δημιουργίας ενός νέου αυτοκινητόδρομου στον Υμηττό και την διαφορετική διαχείριση του υφιστάμενου οδικού άξονα (Ελλήνων Αξιωματικών - Ελευθερίου Βενιζέλου – Πρωτόπαππα – Αργυρουπόλεως - Αλεξιουπόλεως) με βάση διαφορετικές επιλογές μετακίνησης (ενίσχυση των δημοσίων μεταφορικών μέσων -λεωφορεία, τραμ, μετρό- και όχι πριμοδότηση της χρήσης των Ι.Χ. αυτοκινήτων).
Αντί της Περιφερειακής Υμηττού και της σύνδεσής της με την λεωφόρο Ποσειδώνος, όπου θα υπάρχουν 4 τούνελ συνολικού μήκους 5000 μέτρων, θα μπορούσε να συνδεθεί ο υφιστάμενος άξονας από το ύψος του Καρέα μέχρι την λεωφόρο Αλίμου με ένα υπόγειο τούνελ συνολικού μήκους 2300 μέτρων, χωρίς κανένα κόμβο σύνδεσης με το τοπικό οδικό δίκτυο Ηλιούπολης-Αργυρούπολης.
Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά την περιοχή μας, προτείνεται η δημιουργία ειδικής συνεχούς λεωφορειολωρίδας, μέσω του υφιστάμενου οδικού άξονα (Κατεχάκη – Αλίμου), καθώς και έργα βελτίωσής του (υπογειοποιημένα τμήματα, ανισόπεδοι κόμβοι κ.α.). Για την υλοποίηση αυτής της πρότασης, θεωρείται αναγκαία μια ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη της ευρύτερης οικιστικής περιοχής που εφάπτεται στον Υμηττό, στα πλαίσια της οποίας να προβλέπεται η σύνδεση των δημόσιων οχημάτων που θα κινούνται στην ειδική λεωφορειολωρίδα του οδικού άξονα Κατεχάκη – Αλίμου, με εσωτερικές
λεωφοριακές γραμμές ανά δήμο κλπ. Προϋπόθεση, βέβαια, είναι η ενίσχυση του «στόλου» των λεωφορείων και των εργαζομένων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
μαλλον δεν ζειτε κοντα στον υπαρχον δρομο γιαυτο λετε γινει λεωφοριολωριδα.Ωραια προταση.Μακρια απο τον .... και οπου ναναι
Δημοσίευση σχολίου